Tuesday, May 8, 2007

Nieuw appartement

Tot mijn grote spijt ben ik begin april verhuisd.. Ik heb ongeloofelijk genoten van het gezelschap van Christelle en Romain, maar toch besloten om te verhuizen.. Ik woon nu samen met Italianen, waarvan een ook werkt in Icahd (maar hij vertrekt eind mei) en de ander in Hebron. Het is op 2 minuten van het centrum, goedkoper, vlak naast een park EN met een tuin! Weliswaar een harde ondergrond, maar een tuin is een tuin :) Eenmaal ik hier pakken geld verdien koop ik mij wel wat zachte matrassen :) De kamer is klein, maar laat ons eerlijk zijn, veel ben ik er toch niet..
Geen internet en geen tv maakt het soms wel een beetje saai in het weekend, maar gelukkig heb ik mijn gsm nog om de lege uren op te vullen (er is altijd wel iemand die zich ook verveelt:)
Ik zou haast nog vergeten dat ik eigenlijk veel leeswerk heb!!
Anyway, hier is de nieuwe stek:
Kan trouwens ook op shoppinguitstap gaan, want de F@:{** droger heeft enkele van mijn spulletjes een maat te klein gemaakt!

No comments: