Wednesday, May 23, 2007

Het Kieskompas!

Na al de heisa rond het kieskompas kon ik natuurlijk niet achterblijven.. Ik had de test al gedaan, maar wil toch even de resultaten kwijt.. Want ook ik ben slachtoffer van het Spirit-complot!!
Zelfs nadat ik iedereen behalve Johan slechte punten gaf, bleef ik in de cirkel hangen van verdomd Spirit:)
Nogal goed dat spa-en Spirit dicht bij elkaar gelegen zijn!
Anyway.. Ik was wel verbaasd dat spa een heel erg traditionele maar toch linkse economische visie heeft.. en ergens vind ik het niet logisch dat progressief en liberair aan hetzelfde zeel trekken.. of ligt het weer aan mij?

1 comment:

Anonymous said...

Hey nathalie

Haha.. Spirit!
Leuk dat je dezelfe gedachten bent toegedaan als ik.
We zoeken nog altijd jonge grieten die Spirit willen uitbouwen, dus van harte welkom.

PS: vorige maand met de economische een LYWA reunie gehad, 't was plezant!

Groeten Sofie en amuzeer je daar hé