Tuesday, May 8, 2007

Laurent Garnier in Tel Aviv

Eindelijk nog eens een goede reden om buiten te komen! Het uitgaansleven in Jeruzalem laat vaak nogal te wensen over (of ik ben gewoon niet op de hoogte), dit was dus zeer aangenaam nieuws. Mister Garnier zou zijn entree maken in een van de bekendste clubs in Tel Aviv en meestal ben ik te lui om helemaal af te zakken naar Tel Aviv om een avondje uit te gaan, maar deze keer was weinig overtuiging nodig. Vooral omdat het georganiseerd werd door de Franse Ambassade en ik dus via mijn geliefde (ex)flatgenootjes niet alleen gratis inkom had, maar ook toegang tot de VIP :)
En het was super! Moet zeggen, Israeli's zijn redelijk kalme uitgaanders.. en ik denk ook niet dat Garnier zo bekend is in Tel Aviv. Ik en de Franse delegatie moesten er echt de sfeer inhouden.. Leek ook alsof wij de enige waren die Lithium van Nirvana kenden.. (dit was even een spinoff van 2manydj's).. Pff, wij dansten tenminste op het ritme, wat vooral grappig was tijdens de DrumNBass :)
Maar heb toch het compliment gekregen dat ik de beste danser van de avond was ! Geslaagd feestje ;)

No comments: