Monday, September 1, 2008

Nieuwe liefde

Enkele dagen nadat ik was begonnen met de stage merkte ik iets intrigerends op in het kantoor. Stil, in een hoekje, bijna onopmerkbaar. Mijn hart ging enkele slagen sneller toen ik haar zag blinken, en ik kon mijn ogen er niet vanaf houden! Nog dezelfde avond heb ik haar meegenomen naar huis, om uit te proberen..
Het kantoor is namelijk in het bezit van een Nikon D200!! Een reflexcamera, ongelofelijk! Ik ben al een tijdje aan het twijfelen welke camera ik me zou aanschaffen, en dit is een uitgelezen kans om die “machine” eens te testen! Heb meteen de handleiding gedownload en moet zeggen.. kwaliteit is echt super!
De komende drie maand zal ik er dan ook van profiteren om het zoveel mogelijk mee te nemen naar huis, zodat ik wat kan experimenteren :)












No comments: