Monday, September 1, 2008

Van het ene naar het andere...

Mijn zoveelste verhuis hier.. maar niet ver deze keer, in dezelfde straat:)

Opnieuw met 2 andere flatmates (nog altijd Adam, de stakker), maar ik heb de benedenverdieping eigenlijk voor mij alleen. Met een zalige grote keuken, grote living (waar we dringend meubels in moeten zetten, in plaats van onze 2 armtierige sofa's) en 3 terrassen! Nu ja, is wel tof, maar we zitten in een huis nu dus we zijn ons zicht over de buurt jammer genoeg kwijt. En nu we beneden wonen, merken we ook op dat er heel wat raar volk in onze buurt loopt. Iemand vroeg me zelfs of ik in de "villa" woonde... Ik wou dat het waar was! :)

Mijn geluk is dat mijn kamer tenminste afgesloten is.. Adam heeft een prachtige kamer, afgewerkt met hout, maar is eigenlijk de zolder en hij moet het dus zonder deur doen! Ook is de afsluiting met Noa's kamer niet erg goed.. Ben benieuwd hoe die 2 het gaan uithouden!

En ons huis is altijd bevolkt, al de katten in de buurt hebben het tot hun uithangplaats gebombardeerd! Die generen zich voor niets!! We moeten dringend wat netten voor de ramen hangen...

No comments: