Thursday, September 4, 2008

Aan de slag als montageur

De voorbije 2 dagen aan het knutselen met alle footage van het circusschooltje. En het is niet zo gemakkelijk.. goeie beelden deleten wegens tijdsgebrek...het gebeurt met veel spijt! :)
Ik hoop toch een deftige clip in elkaar te steken, en voor persoonlijk gebruik maak ik wel een uitgebreidere versie, want ik heb de indruk dat dat veel gemakkelijker zal zijn! Alhoewel, alle aspecten vloeiend in elkaar laten overgaan zal ook niet zo snel gaan denk ik, de problemen met checkpoints, hun shows, de kinderen, de artiesten, de invloed op kinderen, de invloed op de maatschappij..
Voor de website wil ik 10 minuten forceren, maar zelfs YouTube heeft dezelfde tijdslimiet.. En ik zit daar nu al over en ik heb nog niet eens 2 hoofdpersonages geintroduceerd.. Dat wordt nog veel knipwerk :(

No comments: