Wednesday, January 10, 2007

Uitblazen

Na wat bijverdiend te hebben als poetsvrouw/strijkster, vond ik dat ik het verdiende om eens op restaurant te gaan. Ik heb amper 9 euro gekrabbeld op 2u tijd! Gelukkig dat het eten hier goedkoper is, maar toch is het moeilijker om 50 shekel uit te geven dat 9 euro:)
Duimen dat de kuisjob blijft duren, al heb ik alweer iets anders op het oog, namelijk Nederlandstalige bijlessen! Alle kaarsen zijn gelicht!

Wat ik dan wel eet? Vooral de plaatselijke specialiteit, Humus. Een brei van kikkererwten en best smakelijk, al heb ik er liefst falafel, tomaten en komkomer bij:



Het is smakelijker dan het eruitziet (maar mama, ik eet groentjes), het is een verslaving van het hele appartement:) Maar ik geef toe, ik dip de pitta wel eens in de Nutella pot van Romain (christophe, you are this close of being replaced)
Moet wel opletten, want pittabrood is heel slecht voor de lijn, dus af en toe wordt er eens van dat vadsig vezelbrood (klinkt als een scheldwoord) naar binnen geperst.. Maar ik heb hier mijn dagelijkse sport, de wandeling naar het centrum is 20 minuten!

1 comment:

Anonymous said...

Wat? Ik sta zo dicht bij eliminatie? Amai, dat gaat snel bij jou!