Wednesday, January 10, 2007

Lenzen

Net zoals een zekere goeie vriend van mij (www.ramont.be), ben ik 2 weken mijn bril verloren. Had een nieuwe ergens opgeraapt (letterlijk, op straat); maar ook die ben ik onderweg ergens verloren..
Ben nu aan het lenzen geslaan, maar het is toch niet alles, ik voel ze constant zitten.. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is een zwakke troost..

O ja, ik was ook niet achteruit gegaan.. heel bizar want ik kan de verkeersborden niet lezen als ik in de auto zit??

Pappie, de rekening volgt nog, je wil toch niet dat je dochterlief hier blind rondloopt he?
O ja, ik heb ook nog winterkledij aangeschaft.. je wil toch niet dat ik kou lij?
En nu we bezig zijn, voedsel heb ik ook dagelijks nodig, anders zou ik nog verhongeren..
Het cafe assortiment is ook niet altijd even goedkoop, maar ik moet mij toch niet vervelen savonds?
En een appartement heb ik eigenlijk ook nodig, want met die sneeuw zou ik nog een valling kunnen opdoen!!

No comments: