Wednesday, January 10, 2007

Luilekkerleventje en nieuwe plannen!

Met al het gezever zou een mens nog denken dat ik hier niets beter te doen heb, maar we zijn back in business!!

De film gaat vanaf morgen weer van start, Mohammed kon zijn visum verlengen (had van die Bµ%ch op de luchthaven maar een maand gekregen terwijl hij als USA burger (texaan dames en heren) recht heeft op drie maand)..

We hebben een briljant zakelijk idee uitgedokterd om toch een beetje geld te verdienen, een mens wordt inventief als het erop aankomt:)
We willen een soort ontmoetingsplaats uit de grond stampen. Heel informeel, waar de jeugd (en anderen) rustig iets kan drinken en misschien eten (spaanse omelet, of zo). Geen alcohol, dat strookt niet met het moslimisme. De orginele plaats zou een Haman (turks bad) zijn, maar in de winter is dat niet te doen, dus kregen we het dak ter beschikking. Geef toe, het ziet er aardig uit, niet??


Het is midden in de Oude Stad gelegen, en daar is savonds echt NIETS te doen, dus we hopen dat ons ideetje wat mensen lokt.. Eerst zorgen voor een businessplan en hopen dat de universiteit (eigenaar) ermee akkoord gaat! De unief zoekt ook nog vrijwilligers voor allerlei kleine dingen, maar het zal even moeten wachten.. Zij bieden aan hun vrijwilligers wél gratis Arabische lessen aan, dus misschien handig voor na mijn sabbatmaand (maart)..?

Een wijs man zei ooit eens dat Hoop doet Leven...
Of was dat een vlaamse schlagerzanger?
of moet ik zeggen, zanger van Vlaamse Lied?
Christophe, wat is politiek correct?

3 comments:

Anonymous said...

Ik zou begot niet weten wat politiek correct is in deze!!

Anonymous said...

Christophe en politiek correct? Haha :-)

Ahzo, ik moet de comments hier dus een beetje komen spammen?

Ik kan je verhaal niet echt volgen. Je zit dus in Jeruzalem? En met welke bedoelingen? Kan ik een korte situatieschets krijgen?

Anonymous said...

Tom,

Doe geen moeite om te begrijpen wat Nathalie in Jeruzalem zit te doen...niemand die het weet.
Wel handig mocht je Jeruzalem willen bezoeken! :)