Wednesday, January 24, 2007

A Hollywood star is born!

Gisterenavond een crazy idee, ik had ergens iets opgevangen dat ze auditie wilden doen voor een muziekvideo. Mijn idee was dat het een groepje was dat zich wou amuseren, maar blijkbaar was het toch redelijk professioneel. De andere meisjes waren dan ook "actrices" :)
Moet toegeven dat het moeilijker is dan het lijkt, een van de opdachten was hoe mijn blik zou zijn als ik voor het altaar zou staan met mijn toekomstige naast mij... Wat een idee, konden ze niet vragen om verbaasd te kijken of zo? Daarna moest ik iemand verleiden aan de telefoon... anyway, ik heb hun gezegd dat ze altijd mogen bellen als ze en pissed off girl nodig hadden:) Want de zanger (een kalende dikzak) was nu niet bepaald mijn ideale tegenspeler... (en niet te vernoemen dat ik gewoon ook heel erg suck in improvisatie.. had ik lijnen gekregen, dan was dat niet het geval natuurlijk :
De echte reden voor mijn aanwezigheid was natuurlijk om te weten te komen of ze geen hulp nodig hadden achter de schermen. Ben daarna nog met die gasten op cafe beland, en we zien wel. Als ik echt geen andere dingen vind, heb ik die mannen hun kaartje nog als noodoplossing..



No comments: