Friday, January 5, 2007

Het jaar is goed begonnen

Nieuwjaar gevierd in het Afrikaans Centrum in de Oude Stad, het is eens iets anders:)
En voor hen waarschijnlijk een ongelofelijk grappig zicht om 6 Europeanen op Arabisch Afrikaanse muziek te zien dansen. Gelukkig nam de jeugd af en toe over zodat er wat Hip Hop tussengegooid werd! (wij staan links, wie zoekt die vindt)

Rond 1u zijn we dan naar een electrofuifje getrokken, waar Virginia en ik het jaar begonnen zijn met een politieke discussie.. dat belooft! Dat is de schuld van Harel, die het te druk had met de "vrouwtjes" (knipoog naar DJ Tony, aaah, memories)... Nu ja, een mens kan zich afvragen wat een betere manier is om het jaar te beginnen:) Netwerken in het sociaal leven lukt overigens goed, de dame aan de inkom herinnerde mij als een vriendin van Harel, en ik mocht gratis binnen.. Hmm, ga ik soms teveel uit hier?? :)
De jongens dachten dat ik van Tsjechie afkomstig was, vind het persoonlijk een zwakke versiertruc... maar liever die vergelijking dan dat ze vinden dat ik er Israëli uitzie (en wat dat precies mag wezen, weet ik ook niet, want Israël is een samensmelting van zowat alle nationaliteiten)! En zelfs na onze discussie, was hij nog steeds geïnteresseerd in een koffie uitje. Een mens zou zich voor niets goed voelen hier!

DJ Tony dames en heren!

1 comment:

Christophe Ramont said...
This comment has been removed by a blog administrator.