Thursday, December 28, 2006

Ondertussen...

Tussen al het harde werk door - yeah right - even gaan shoppen in Tel Aviv.. Nooit shoppen met jongens in de buurt, ben thuisgekomen met een minirok! Stel je voor:) Jaren van weerbarstigheid weggespoeld in een half uur.. Zucht:) Nog goed dat er een ijsje op het strand afkon om van de schok te bekomen..

De lege uurtjes worden naast sociaal contact opgevuld met films zien. Ik moet toch ergens inspiratie vandaan halen he.. Research noemen ze dat:) Youtube is een leuke tijdverdrijvende uitvinding, ik heb me al kreupel gelachen met sommige uploads, en af en toe kan je er volledige films op terugvinden, maar dat heb je niet van mij:).
Nieuwe hype is Loving Annabelle, valt wel mee.. Katherine Brooks is de regisseur, en voor wie ook af en toe ook eens tijd teveel heeft, ze plaatst videoblogs op haar website in verband met haar nieuwe film: www.madworldmovie.com. Af en toe zit er een goed stukje bij, zoals de Road Trip Day One, maar ze vervalt in het niets naast onze aller Ellen... Zie, zelfs hier wordt ik aan iedereen herinnerd !! Zeker de moeite is op youtube, een interview samen met Erin, "Why are we talking?"...hilarisch! Btw, what is up with Prison Break? Bij Limewire vind ik bijna geen referenties meer.. Dan maar op café he :)

No comments: