Wednesday, February 7, 2007

Beast of Burden

Heb ik me weeral laten doen.. vorige vrijdag kreeg ik te horen dat mijn babysit carriere over was. De vaste babysitster was dan toch niet in de Filippijnen gebleven (en hier mijn werk komen afpakken:), die stond ineens voor de deur... Was ik dat aan het vertellen na een vergadering, en zegt de aanwezige rabbijn dat hij iemand nodig heeft om op zijn honden te letten terwijl hij een week in het buitenland zit.. Enthousiast ga ik op zijn aanbod in, maar naarmate het gesprek vordert zegt hij niets over eventueel loon :) En beleefd opgevoed als ik ben, dierf ik het zelf niet aanhalen.. Met andere woorden, ik moet nu drie keer per dag 2 honden uitlaten en hier slapen.. Als vriendendienst dan maar:) En nu ben ik er echt zeker van, ik ben een kattenmens, all the way!!

En pssst, een dag is echt wel langer als die al om 8u begint!!!

En het babysitten... Heb ik al terug! Tja, ik ben dan ook een onmisbaar talent als het op kinderen aankomt :) Nee, het meisje dat in de voormiddag komt, kan niet meer, dus ik heb haar shift gekregen (gelukkig zijn ze niet zo slim om de voormiddag en namiddag te wisselen want dan had ik geen werk)... Wat dus wel betekent dat ik om 8u paraat moet zijn!!!! En dat in het weekend :(
Een mens verkoopt zijn ziel voor wat zakgeld he.. Ik zal zien of het te doen is, maar voorlopig geen zin om opnieuw ander werk te zoeken en de familie valt wel mee.. (en na verloop van tijd stel ik wel voor om de middag en voormiddag te wisselen:)

No comments: